Regulamin
- Wydarzenie jest organizowane pod nazwą “Show off 2025” (zwane dalej “Wydarzeniem”).
- Organizatorem Wydarzenia jest Fundacja Capital Swing (zwana dalej Organizatorem).
- Zgłoszenie udziału w Wydarzeniu jest równoznaczne z zaakceptowaniem niniejszego regulaminu, Code of Conduct oraz z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych przez Organizatora w celach informacyjnych i marketingowych zgodnie z Polityką Prywatności.
- Udział w Wydarzeniu może wziąć osoba która ukończyła 18 lat. W przypadku osób niepełnoletnich wymagana jest pisemna zgoda opiekuna prawnego.
- Osoby rejestrujące się na Wydarzenie (zwane dalej “Uczestnikami”) deklarują, że ich stan zdrowia umożliwia wzięcie udziału w Wydarzeniu, tym samym nie istnieją przeciwwskazania medyczne.
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za żadne wypadki, kontuzje, straty, kradzieże oraz szkody, w szczególności na zdrowiu oraz mieniu, które nie wydarzyły się bezpośrednio z jego winy.
- Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania Wydarzenia przed jego rozpoczęciem. W takim przypadku zobowiązuje się do pełnego zwrotu opłat rejestracyjnych.
- Warunkiem wzięcia udziału w Wydarzeniu jest rejestracja za pośrednictwem formularza internetowego oraz dokonanie wpłaty w terminie 3 dni od potwierdzenia rejestracji wysłanego przez Organizatora na adres mailowy Uczestnika. W przypadku braku odnotowania płatności w podanym terminie rejestracja Uczestnika przepada.
- Jeżeli Uczestnik zrezygnuje z udziału w wydarzeniu:
a) w ciągu 3 dni od dokonania wpłaty – wpłacona kwota zostanie zwrócona po potrąceniu kosztów operacji bankowych (z zastrzeżeniem pkt.9.b)
b) po upływie 3 dni– wpłacona kwota nie zostanie zwrócona. - W przypadku wyczerpania limitu miejsc Uczestnik zostanie wpisany na listę osób oczekujących.
- Organizator ma prawo do wykluczenia z udziału w Wydarzeniu, bez zwrotu wpłaconych pieniędzy, osób, które, zakłócają przebieg programu, nie przestrzegają zasad opisanych na stronie, regulaminu, lub znajdują się pod wpływem alkoholu lub innych środków odurzających.
- Uczestnik jest uprawniony do złożenia reklamacji w związku z przebiegiem lub jakością Wydarzenia w terminie 7 dni od dnia, w którym Wydarzenia się odbyło. Reklamacje można składać w formie elektronicznej na adres: warsawcapitalswing@gmail.com. Zaleca się podanie przez Uczestnika w opisie reklamacji informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji; przedmiotu żądania oraz danych kontaktowych składającego reklamacji. Organizator rozpatruje reklamacje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni, licząc od dnia jej otrzymania. Jeśli reklamacja w tym czasie nie może zostać rozpatrzona, Organizator w tym terminie powiadamia reklamującego mailowo o przyczynach opóźnienia i przewidywanym terminie
rozpatrzenia reklamacji. - Za zdarzenia losowe i ich konsekwencje (np. choroba instruktora lub instruktorki), Organizator nie ponosi odpowiedzialności.
- Organizator zastrzega sobie prawo do fotografowania, nagrywania i filmowania zajęć oraz wykorzystania uzyskanego materiału w celach promocyjnych.
- Uczestnik Wydarzenia wyraża zgodę na wykorzystanie swojego wizerunku na potrzeby promocji Organizatora w przypadku publikacji zdjęć i filmów.
- Organizator zastrzega sobie prawo do dokonania zmian w programie i harmonogramie przed oraz w czasie trwania Wydarzenia.