Regulamin wydarzenia Show Off 2025

Regulamin 

  1. Wydarzenie jest organizowane pod nazwą “Show off 2025” (zwane dalej “Wydarzeniem”). 
  2. Organizatorem Wydarzenia jest Fundacja Capital Swing (zwana dalej Organizatorem). 
  3. Zgłoszenie udziału w Wydarzeniu jest równoznaczne z zaakceptowaniem niniejszego regulaminu, Code of Conduct oraz z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych przez Organizatora w celach informacyjnych i marketingowych zgodnie z Polityką Prywatności
  4. Udział w Wydarzeniu może wziąć osoba która ukończyła 18 lat. W przypadku osób niepełnoletnich wymagana jest pisemna zgoda opiekuna prawnego.
  5. Osoby rejestrujące się na Wydarzenie (zwane dalej “Uczestnikami”) deklarują, że ich stan zdrowia umożliwia wzięcie udziału w Wydarzeniu, tym samym nie istnieją przeciwwskazania medyczne. 
  6. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za żadne wypadki, kontuzje, straty,  kradzieże oraz szkody, w szczególności na zdrowiu oraz mieniu, które nie wydarzyły się bezpośrednio z jego winy.
  7. Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania Wydarzenia przed jego rozpoczęciem. W takim przypadku zobowiązuje się do pełnego zwrotu opłat rejestracyjnych.
  8. Warunkiem wzięcia udziału w Wydarzeniu jest rejestracja za pośrednictwem formularza internetowego oraz dokonanie wpłaty w terminie 3 dni od potwierdzenia rejestracji wysłanego przez Organizatora na adres mailowy Uczestnika. W przypadku braku odnotowania płatności w podanym terminie rejestracja Uczestnika przepada.
  9. Jeżeli Uczestnik zrezygnuje z udziału w wydarzeniu:
    a) w ciągu 3 dni od dokonania wpłaty – wpłacona kwota zostanie zwrócona po potrąceniu kosztów operacji bankowych  (z zastrzeżeniem pkt.9.b)
    b) po upływie 3 dni– wpłacona kwota nie zostanie zwrócona.
  10. W przypadku wyczerpania limitu miejsc Uczestnik zostanie wpisany na listę osób oczekujących.
  11. Organizator ma prawo do wykluczenia z udziału w Wydarzeniu, bez zwrotu wpłaconych pieniędzy, osób, które, zakłócają przebieg programu, nie przestrzegają zasad opisanych na stronie, regulaminu, lub znajdują się pod wpływem alkoholu lub innych środków odurzających.
  12. Uczestnik jest uprawniony do złożenia reklamacji w związku z przebiegiem lub jakością Wydarzenia w terminie 7 dni od dnia, w którym Wydarzenia się odbyło. Reklamacje można składać w formie elektronicznej na adres: warsawcapitalswing@gmail.com. Zaleca się podanie przez Uczestnika w opisie reklamacji informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji; przedmiotu żądania oraz danych kontaktowych składającego reklamacji. Organizator rozpatruje reklamacje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni, licząc od dnia jej otrzymania. Jeśli reklamacja w tym czasie nie może zostać rozpatrzona, Organizator w tym terminie powiadamia reklamującego mailowo o przyczynach opóźnienia i przewidywanym terminie
    rozpatrzenia reklamacji.
  13. Za zdarzenia losowe i ich konsekwencje (np. choroba instruktora lub instruktorki), Organizator nie ponosi odpowiedzialności.
  14. Organizator zastrzega sobie prawo do fotografowania, nagrywania i filmowania zajęć oraz wykorzystania uzyskanego materiału w celach promocyjnych.
  15. Uczestnik Wydarzenia wyraża zgodę na wykorzystanie swojego wizerunku na potrzeby promocji Organizatora w przypadku publikacji zdjęć i filmów.
  16. Organizator zastrzega sobie prawo do dokonania zmian w programie i harmonogramie przed oraz w czasie trwania Wydarzenia.